Mumsigt!!

Liam har provat på kyckling med pasta vilket tycktes göra honom wery happy =)
Igår gav jag honom lite spaghettie med köttfärssås, sin pappas älsklingsrätt och han var så arg när den va slut.. Ha ha där ser man äpplet faller inte långt från päronträt ;)
http://pernillapramberg.blogg.se/images/2008/mc_kyckling_bgblue_22206174.jpg

Lilleman är väldigt förtjust i frukter, då färska de på burk är tydligen inte lika intressanta, men allt går ner i min lilla prins mage!! <3 Tänk imorgon är lille skatten 6månadet gammal redan, heelt otroligt! Jag är så lycklig över min lille kille <3
Ska försöka hinna med att lägga upp en liten sumé över vad lillen lärt sig på sina 6månader imorgon, dock vet jag inte om jag hinner, sambon har en game match ;) Lägger annars upp det senast i övermorgon!

/Hej puss, ses!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0