uj uj!!

Åh trött som bara den!!
Varit och handlat med lilleman i mataffären i 2h ha ha ha det e sjukt, jag springer fram och tillbaka i gångarna och jämför priser, sorter, smaker och kvaliteter ;)
Ska laga kallopps imon är det tänkt för Daniel har fått för sig att det är vedervärdigt...Då har han inte smakat min kallops ;) Dagen efter det tänkte jag mig en varm korvsallad!! Mums blir hungrig nu....

Måste dammsugas här alltså. Daniel har lovat att göra det i 2 veckor nu men det har ännu inte blivigt av trots mitt eviga tjat varje dag!!! Dammtussarna är all over the place och jag hatar det!
Trodde man kunde vänta ut honom att han skulle tycka det va nasty to, men icke, så nu får jag ta juren i hornen för vill man ha någonting gjort....Right??!
Dessa karlar!
Datan e dock ren och gud nåde den som kladdar på skärm eller musmattan...WTF!

Gav liten av min egna grönsakspure och han tyckte mycket om den, men när kan jag ge honom stekt mat och den mat även vi äter??
Köpte någon mellanmåls puree med frukter i idag och den gillades tror han tyckte om jordgubbe *som mammis*
När e det ok att ge yoghurt?? (Den vi äter)

Sköt om er allihopa, snart åker julen ut, men kallarde ska det tydligen bli??
Vad gillas detta??

Kommentarer
Postat av: LINDEROTH

Jag hänger ju på dig också babe :) Vad ska du hitta på? :)) Pusskram

2010-01-06 @ 18:10:47
URL: http://dlinderoth.blogg.se/
Postat av: maria

2010-01-06 @ 18:57:38
Postat av: maria

jag tycker det e mysigt ute men nu är det lite väl kallt



Du/Ni skulle smaka min kalops

den e fet grymm



Peace Maria

2010-01-06 @ 18:59:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0