Äntligen kry igen....

Hjälp vad sjuk jag har varit!
Jag kan nog ärligt säga att på mina 23år har jag inte upplevt nåt värre...Men go vänner jag har rasat ner 4kg som plåster på såren ;)
Är dock inte 100% ännu faktiskt fortfarande illamående men har inte spytt idag iaf yeeyy.
Dröjer nog ett par darinnan jag tar mig ut dock.
Har bara varit ute små snuttar för min och liams skull så vi fått liute luft..
Nu är det Daniels tur att vara jätte sjuk stackarn..
Lovar att när jag ser acceptabel ut ska jag lägga upp ett kort på håret men ha ha innan dess lär väl utväxten kommit tillbaka *smile*

Lilleman har hunnit bli 6månader och är i vanlig ordning ett carm troll.
Han har blivit smal om magen tycker jag han rör ju sig som en liten orm nu ha ha snutte!!
Har bvc tid på Onsdag så då får ni vikt och längd!
Tänderna är inte utploppade än :/ Jag tror inte det dröjer länge nu för det är mycket tugg och gnag och små tårar i mellan varven!

Annars e livet på topp som vanligt sommaren börjar närma sig och det är dax att börja kolla lite på sommar kläder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0