Freeeedas mys!

Ja då var det Fredag igen...
Nästa Fredag blir det att åka ill Salem <3
En av mina största favoriter fyller år då <3
Idag ska jag och min sambo och våran son ha mys kväll.
Längtar åhh så kommer ju solsidan ikväll ha ha ha den är riktigt sjuk och så himla bra han e Felix BIG LOL!!!!
Snart lvl 40 på min Rouge i WOW och livet leker..
Känner mig på topp idag, för det börjar kännas i luften att snart är sommarn här ;)
På tv igår såg jag gröna buskar, träd och gräsmattor. Blev så¨gråt mild och kände hur jag värkligen saknar sommaren och i sommar ska bli en underbar sommar, min sons första <3

På tal om min son så är han jätte arg nu, bäst attb ta upp honom..
Ha en trevlig helg allihopa!!

Kommentarer
Postat av: maria

Trevlig helg

Hoppas du kommer på måndag & Onsdag nästa vecka



Kramar Maria

2010-03-12 @ 09:37:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0