Going down, down, down, down...

Så var det sagt och gjort!
Läste nyss GT och Metro där dom tydligt förklarar det jag redan visste och sagt tusentals gånger, tänk att jag kunde ha så rätt till sist iallafall.

Vkf går probobly under efter denna skandalen enligt tidningen Metro, Mikael Lenher förestånadre på Västkustfamiljen
har samrörelse med HA och har låtit ungdommarna spela ishockey med en dömd medlem.
Som tidningarna skrev det hade Mikael talat öppet om detta i ett repotage ur Faktum.
Ja vad kan jag säga??
Det som hände mig där för ett par år sedan och Mikaels och övrig personals bmötande mot mig var ju inte det allra bästa jag varit med om men life goes on och jag har ändå trots tråkigt avslut fått mycket från Vkfs behandling.
Innan sveket från dem var de min enda trygga punckt och jag såg dem som min "stora" familj.
Jag tror inte Mikael menat nåt illa mot någon ungdom, han själv är något ung i sinnet =)
Jag önskar honom lycka till, han har gjort många underverk med många ungdommar, vilket man också borde skriva.
Men media publicerar alltid det sim lockar dvs skandal!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0