Lörday thoughts

Jag saknar min Daniel så mycket nu...
Det är värkligen han och jag mot världen..
Tänk om våran lilla familj bara kunde åka långt långt bort och bara få ta hand om varandra <3

Daniel du är min sanna kärlek och utan dig går jag bokstavligen under.
Just nu vill jag bara du skiulle vara här, eller jag hos dig jag vill bara fly in i din famn.
Känner mig så irriterad på alla människor omkring mig och mitt dåliga humör påvärkar givet min omgivning.
Inget folk gör tycks passa mig och jag blir irriterad och otrevlig mot både den ena och den andra.
Lätt till gråt och väldigt trött.
Faktum är att jag inte sovigt många timmar alls på 3 nätter nu och det har väl sin beskörda del i allt kan man tänka.

Liam är fortfarande väldigt dålig i magen och jag tycker att han börjat smnalnat av, fortsätter det får vi nog kontakta sjukvårdsupplysningen. Stanken är olidlig, sur liksom.
Glad och pigg är han iallafall och saknar nog sin lilla pappa vid detta laget, känns som det är dax att åka hem.
Ännu denna gången hann jag inte träffa alla och göra det som var tänkt att göra *fliin* ja ja det ger mig en anledning att komma snart igen!
Dock måste det hinnas med att träffa min moster och pappa innan jag åker. Prio ett på listan i Gbg ;)

Nu ska jag försöka få nåt i maggen.

Som man säger i wow
/cya...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0