Sjuklingar.

Usch, är inte helt 100 för jag känner av lite smått illamående från och till.
Stackars Daniel fick gå till jobbet idag varken han ville eller ej, he`s a true provider *blink*
Nu är det givet lillemans tur att bli sjuk, usch.
2 nätter i rad har mamma bråkat med dig lilla solsken och tvingat upp dig för att duscha, meeeeen han e lika glad och förstående för det<3
Magen är i totalt kaos på honom och jag brukar inte ha problem med b-blöjor men nu e det så jag måste hålla andan och mitt illamående blir till nästan kväljningar.
Tänk att man kan ha en sån här underbar liten skrutt unge??
Han säger inte ett jud och äter bra, sover, myser, gosar och leker!
Mammas gosse du är helt perfect!

Som ni förstår blir det ju ingen bvc idag då och jag undrar om vi inte får ställa in läkar tiden för min del imorgon med. Mina 4kg har jag gått upp igen vilket inte glädjer mig speciellt mycket, tvärtom, känner mig ur deppad.
Så kjag tryckte i mig massor av godsaker och fett igår! Not good at all!
Ne som Sandra Svensson sa igår, idag är det nya tag för det är en ny dag idag *ler*
Gjorde 30 knäböj igår lol....Jag har så ont idag att jag knappt kan röra mig och benen skakar under mig ha ha ha.
Ne nu blir det ett par avsnitt av Andra avenyn mmmm me like.

Sköt om er folket!

Kommentarer
Postat av: Victoria ♥

sv: Så lite så ! :)



Tackar! :D

2010-03-10 @ 15:52:47
URL: http://natdhasis.blogg.se/
Postat av: LINDEROTH

jag saknar er!!!

Krya på er!

2010-03-10 @ 21:45:45
URL: http://dlinderoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0