Söndag

Hej hopp gummi snopp!
Hoppas livet leker för er??!
Kollade in Kissies blogg omg, bruden Nu ska hon äntligen fixa till nyllet alias näsan.......
Jaja det blir nog bra med det, men seriöst jag ogillar verkligen den näsan, jag menar människan ;D

Har ätit så magen e 2 dubbelt så stor som den brukar *puuust* Det lagas för mycket god mat här asså.
Neeee för att göra nåt kul nu så tänkte ja kolla in en av mina nya favorit serier Harpers Island.

ps fick reda på att sessan ev flyttar till gbg i sommar, gumman vill du ska veta att jag kommer sakna dig jätte mycket och jag vill fan inte du flyttar.
Vi har också planer på att bege oss inåt landet, inget bestämt så vi får väl se...

Mossa, mossa på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0