Trött....

Hej folket, är jätte trött då allt och alla drar i mig heeela tiden....
Just nu hatar jag min mamma över allt annat och sa till henne att jag till och med drivits så långt att hon lika gärna skulle slå slag i saken och ta livet av sig och inte bara hota med det hela tiden.

För er som läsare låter detta med största säkerhet helt sjukt, hur kan jag säga så till mion egen mamma, right??
Ni som tycker så har troligen inte träffat min mamma!
Det är det enda jag har att säga just nu....
Min son är snart 9mån, min lillebror 13år och jag 23 inget av det betyder ett skit för dig...
Jag tänker inte vara din jävla punshingbag längre....
Jsg har flera gånger sagt upp kontakten med henne men jag e svag för min mamma, hon vet vad hon ska säga/göra. Jag orkar inte mer mamma!
du förstör mitt liv och suger ur precis all kraft jag har.
Kraften jag behöver för att uppretthålla mitt liv och ta hand om min egna lilla familj.
Du får inte trycka ner mig längre och våldta mig själ!

Kommentarer
Postat av: http://susannebruun.blogg.se/

uCh då! Jag vet hur det känns, känner så för både min mamma och pappa ;( Skulle vara skönt att dom ville sin dotters bästa men nej.. hatar att ha dåligt samvete för att man inte vill va med dom. tror alltid man kommer känna så här måste bara lära sig leva med det, att ha dom på avstånd. Hoppas det känns bättre snart kram

2010-03-24 @ 13:14:03
Postat av: maria

Känns som du åkte från ett jobbigt läge till ett annat jobbigt läge!



Känn efter vad som känns bäst ??

Och stå på dig gumman.

Du är värd bättre

Kram Maria

2010-03-24 @ 15:56:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0