Så sakteligen framåt 😉👍

Ja faktiskt måste jag skryta lite över mig själv då resultat börjar synas! Ca en månad till har nu gått och ytterligare 2.5kg lättare. Jag ska inte ljuga det är jäkligt jobbigt och vi kämpar tappert!


Vill gärna komma i min gamla balklänning till bröllopet vi ska på nu i juni men den är liten så vi får väl se och tankarna går i ett i skam den som ger sig, det kan gå!
Vågen står alltså nu på 65kg och det är ca 2 månader kvar! Vi har dubblar promenaderna och höjt tränings maskinen ytterligare ett steg! Hejja Hejja 😰

Ailo har fått sin första tand och det andra lilla grynet är på gång och nästan nästan ute! 2 framtänder i neder käken och det roliga är Liam nästan fått ut sina två i överkäkens mitt 😂💖

Vädret är dåligt och man är bra trött i både kroppen och sömnen i ögonen gör sig påmind.. jaja dagen är igång och nu ska vi av tåget!  Kryssa fingrarna och hoppas på lite sol! Kram på er 😄


Kommentarer
Postat av: Maria

Vad har du gått ner totalt
Det där är väl ingen vikt?

Kom igen när du närmar dig 100 kg

Kram M

2017-04-20 @ 14:23:12
Postat av: Maria

Vad har du gått ner totalt
Det där är väl ingen vikt?

Kom igen när du närmar dig 100 kg

Kram M

Svar: Haha vägde ju över 80 😉
Men när lillen kom ut gick jag ner lite sen har ja kämpat från 72.5 i 2 mån 😉👍nu nere i 65
Stephanie Sandén

2017-04-20 @ 14:23:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0