Fattigt blir det...

Hej hopp, några dar sedan sist jag skrev och här händer det grejjer..
Vill ju ändra om hemma dels för att höjja värdet på lägenheten inför ev försäljning och dels för att sträva efter min perfektion som jag vill ha det hemma ;)
Just nu e det skåpsluckor på tapeten och håll i er det kommer kosta mellan 20-30000 =s
Skulle kolla in luckor igår bara kolla va det men efter att dom vart hemma hos oss och tittat var det jag som skrev på pappren om nya luckor om 7v. jajjjickzzz ja jag har ju laggt undan pengar för sommaren så det blir en trist sommar, fast man kan ju hitta på mycket kul hemma med lillen i och för sig.
Det är en bra investering för framtida planer och så får man ju fint hemma.

Det är en del som behöver rustas upp här hemma men det är tid och pengar så går vi härifrån nu sakta men säkert skulle vi ha det precis som vi vill ha det om ca 3 år, de viktigaste prioriteringarna först..
Efter allt Daniel gjort för mig är detta det minsta jag kan hjälpa till med och jag har ju laggt undan pengarna för oss alla tre ;) Men nu är min livlina helt barskrapad dock samt att man ev får låna lite...Ska sälja av lite möbler också..
Detta kommer bli kanon, fattigt ett år fram över men kanon ;)
Lägger givet upp före och efter bilder senare när datumet börjar närma sig för byte av skåpen..

Pratade med en av mina fastrar idag vilket va år och dar sedan. Vi pratade i 2 timmar =) kändes roligt att få tala med henne och fick förståelse i saker jag länge undrat över..
Kom att tänka på att jag verkligen saknar min släkt på pappas sida, jag har inte kontakt med någon av dem vilket är synd...Det blir ännu ett projekt längre fram...Återfå kontakten med min släkt *ler*
Tänker ofta på dem allihopa...

Liam äter och växer som han ska snart är han 7 mån...
Har börjat ge honom morot och sockerfri äppledryck till middagen shit han fullkomligt älskar dem... Tror ärligt han skulle kumnna dricka en hel flaska *ler*
Nästa vecka blir det antagligen ett besök till Farsta och får jag min vilja igenom ev besöka Daniels farmor & farfar!
Nu vill lill fisen ha min uppmärksamhet, ha en bra dag allihopa!

Kommentarer
Postat av: Marie & Elsa

JO vi måste åka dit :) innan mina pengar tar slut :P

Men jag tänkte om vi skulle åka efter sångstunden på måndag?

2010-01-28 @ 17:02:56
URL: http://mahii.blogg.se/
Postat av: Z A N D R A :)

sv: gött! :D

jo, det är okej :)

vad gör du då?

2010-01-28 @ 18:25:28
URL: http://decevven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0