snabba puckar..

jaa, jag ligger då i må jag säga.. Stuvvat undan lite i klädkammarn fått bort mycket!!
Ringt om glaset på ballkongen, fixat nyckel till grov soppor, beställt kort till jordbros tipp
(så man blir av med de trasiga dörrarna å ev hittar en ny på köpet lol)
Det är en del å göra vill jag lova, å vill man ha någonting gjort....Får man ta å göra det själv!

Ikväll ska min babe spela poker med sina vänner, jag får sitta hemma med våran prins...
Det kan hända jag kikar in lite senare nu måste jag hinna klä om innan lill skit vaknar he he!



/Trevlig helg yo all!

Kommentarer
Postat av: Z A N D R A :)

sv: hehe, okej! ;D

Hoppas du får en bra helg iaf då! :)

2010-01-29 @ 19:44:51
URL: http://decevven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0