För denna gång..😑

Känslan när man skrivit det låååånga inlägget som dessutom var väldigt känslosamt man ska publicera och appen stängs ner och där var allt borta!! *drar mig i håret å skriker* 😨

Det kanske ändå fanns någon mening med det. Det var ändå skönt att få ur sig allt skriftligen och på så sätt blow of some steam! Jag minns ju inte ordagrant vad jag skrev så  kanske var det ödet som tyckte jag skulle hålla det inom mig istället? 
Nåja det värsta känslo utbrottet är över och nu känner jag mig bara matt och sårad istället för riktigt förbannad så jag drar mig tillbaka in i min håla likt en skadeskjuten räv för att slicka sina sår i vet skap om att karma hittar alltid vägen hem! 👊😌
Lite synd för när jag blir arg lämnas ingen oberörd och ALLT kommer ut i ljuset och just nu är det många runt mig som förtjänat en känga. 👊
Till er nyfikna tro mig det lär komma fler tåg och jag lär komma tillbaka till detta igen nästa gång bägaren rinner över! Dock är det bra att få reflektera och tänka efter och kanske var det ändå bäst för denna gång! 😂


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0