Jul 2009

Julen blev härlig hos oss!
God mat, barn som är livräddqa för tomten, skratt, gap & barnskrik precis som en riktig jul ska va ;)
Liam fick så mycket fina julklappar och han tyckte det var riktigt roligt att öppna dem!
Trodde inte han skulle lyckas öppna ett enda men nåt lyckades han faktiskt riva upp helt själv ;)
Daniels mormor hade rullat jätte goda köttbullar och jag kan glädja er som har ätit på tok för mycket julmat, ingen slår mig!!! Mums va gott de e!!
Togs en del kort gjorde det också och jag är mäkta stolt att jag lyckades få på bild när Saga och Liam skriker för full hals av rädsla för tomten, Micke var modig han var inte ett dugg rädd,  han och tomten delade ut allas paket <3
Hoppas ni alla haft en underbar jul, var det någon förresten som tittade på Anna Ankas jul eller var det traditionella Tjuren frdinan, robbin hood och alla dess vänner??!
Själv satt jag och försökte somna lilleman i faster Daniellas rum och där stod kanalen inriktad med Anna, resterande familje medlemmar tittade på Kalle i storarummet. Ångrar jag inte satt där ute jag med, med dom andra små tjurarna och titta på tvn jag mee ;)

Hoppas jag hinner ut till mellandags rean btw, nån som gjort ett kap??


Christmas 2009



Det är tur dom inte minns rädslan för tomten <3




Mikael var iallafall inte det minsta rädd för tomten ;) ---->








saga lilla sessan <3

<--- En till lite större sessa <3



<3 Mina favorit pepparkaks gubbar <3



Vill också passa på att önska allas våran fina princessa Daniella ett stort GrAtTiS på 20 års dagen hoppas den blir lyckad och att du får en härlig party kväll att fira med familj och vänner!
Önskar vi var där, vi älskar dig snuttan...<3



/Jiiingel jul!!!



Kommentarer
Postat av: maria

va mysigt o va fina bilder sättning



kram Maria

2009-12-27 @ 18:01:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0