Hinner inte...

Tack allihopa för era super gulliga kommentarer!! Blir så glad många många kramar till er <3

Oj Oj Oj vad tiden rinner iväg.. Jag känner mig som "herr kanin" i Alice i underlandet, ni vet han med stopp uret i handen som alltid har brottom iväg och "har aldrig tid" måste rusa, fort fort fort...
Ha ha ha nee riktigt så illa är det inte har ju givet tid för min son men man önskar man hade mer tid till annat..

Dagens lista (To do)

  • Handla
  • Apoteket nässpray och treo!!!
  • Stor städa
  • Dammsuga plus tvätta golv
  • Tvätta
  • Byta säng kläder
  • Snabb dusch
  • Bada lilleman
  • Posta julkort och paket.
  • Posta mail julkort
  • Tina köttfärs och potatis
  • Göra puree av ovan.
  • Koka grönsaker och laga mat
  • Kolla mail och facebook
  • Hinna med  minst ett blogg inlägg
  • Svara på kommentarer
Så har jag det hela dagarna ungefär men olika "arbets" uppgifter, sen ska det ju hinnas med mys med familjen också och vara social mot vänner & familj.
Shit har inte ens handlat in alla julklappar ännu gulp, what to do, what to do...
Längtar tills jag sitter i soffan ikväll opch tittar på sesongens sista Hells Kitchen, Vem håller du på?? Gordon räknas inte =p

Nu ska jag försöka hinna in i en snabb dusch! Stressat värre..
http://www.laughingplace.com/files/columns/TOON20040127/pic1b.jpg

Kommentarer
Postat av: THERÉSE

svårt val, haha! ^^ men första kortet i bild nr 3 tror jag ^^

2009-12-15 @ 17:08:41
URL: http://tettelush.blogg.se/
Postat av: LIENE

Åh, det var ett fint svar:O:)

2009-12-16 @ 07:04:48
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0