Mobbat!

Jag säger bara en sak hahahahahahahah! jag lyckas alltid så bra med det jag tar mig för...NOT!
Gav mig in på att färga hå¨ret själv igen trots att jag lovat mig själv att aldrig mer göra det :s Första resultatet vart jag ganska nöjd med, andra som skulle jämna ut det lite granna (en litre, lite mörkare toning) gick åt skogen.. Hahaahhaha vad händer jo, detta kan ju bara hända mig alltså..Det är feeel färg i förpackningen, ena flaskan med creim e rätt (bl0nd) den andra röd brun ;) Faaaaan då Jane Helen!
Sånt händer bara mig...
Det är ingen jätte katastrof då den bara satt i några minuter (märkte det blöev bruna skiftningar med inslag av orange) *suck* Jaja kanske lärde mitg nåt denna gången...Or did i??

Denna e ju bäst men blir fortfarande aningen orange, har någon nåt tips till mig?? La sedan efter denna i den andra som ja inte ens kan hitta på nätet scandinavien nåt?? Utan på va det en jusblondtjej, inuti en rödbrun :s

Bett Dennan hjälpa mig så vi får hoppas att hon efter att ha rådfrågat Ella kan få fason på det igen *ler*
Trevlig helg bloggerzzz =) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0