Bilder från årets kryssning 2009.

Lite kort om kryssningen.
Hade relativt kul ibörjan... Jag har insett saker med denna kryssning ändå vilket känns jätte skönt samtidigt som det är sorgset. Jag tar farväl... På så många sätt.. Jag är lycklig i själen för jag är inte den jag en gång har varit, jag är bättre! Jag har förstått att jag kan om jag vill, jag kan svälja min stolthet å låta folk jag älskar och bry mig om trampa ner mig, med vilje?? Det vet jag faktiskt inte å jag skiter i det också.
Vissa folk från denna kryssning var riktiga jävla fiottor hällde drinkar över än och bråkade för att du inte vill att ett gäng turkar ska tafsa på dig, då e det du som e horan?? HAHAHAHAHA skit samma jag träffade många ungdommar på kryssningen och jag nådde nog faktiskt fram till en del med Mitt budskap, stay in school!

Var rejält packad när jag kom hem och ännu värre dagen efter med bakfylla.
Kan ju tilläggas att jag i sorg svepte 3 drinkar (8or) på under 10min =S Det var skönt att komma hem, många tårar spilldes på båten men det behövdes nog från alla.
Sedan finns det något jag vill säga som jag sen inte tänker dra upp igen... Jag fanns där för dig...ändå nämndes inte jag, dock vet jag inte om du minns men din vän satt på andra sidan om sängen medans det var jag som satt med dig i mitt knä. Oc du som skrek mig rett i fejjan och är den person som sårat mig mest av dem jag älskar på väldigt länge jag har aldrig vart så rädd att göra bort mig och jag skulle aldrig backa för en fight där jag vet att jag hade rätt, jag e så upprikitgt sagt helt krossad av dig.
Dessa två träffade jag nångång under kryssningen och jag e hel säker på att ni vet vilka ni är..
Älskar och respekterar er men av kärlek tänker jag inte bråka och hoppas ni känner det samma.
En dag kommer jag kanske tala med dig om hur jag verkligen känner, gjorde det lite lite jätte lite för inte så längesedan i ett sms men det e långt ifrån vad jag verkligen känner för dig, men med sorg i hjärtat säger jag det sista nu innan ja släpper detta, Jag känner mig inte som en av er =-(

Så nu till lite trevligare jag hade imellan varven kanon kul och var rejält taggad!!
och jag ångrar inte att jag åkte med för vi hade kul, dock kunde vi haft roligare men jag tror mycket var missuppfattningar å tråkigt delades vi alla in i grupper, starkt dock av D som inte svek nån av grupperna utan kämpade tappert med att vara överallt samtidigt *ler*

Sofie, ha ha vilket kaaap du e!!
du e en fantastisk vän och tack för att du lyssnar och tröstar men ändå fat du e min vän rättvis som få! Love ya gumman!!

Så lite bilder hoppas ni som va där hade kul!


Nor a sinner, nor a saint?? OOOOOhh La La

Värsta trion!! <3                                                                         


Do u talking to me??!!                                                                Hon e helt grymm!!! I BELIVE I CAN FLY!








Kommentarer
Postat av: Anna

Fiiin du e pärla =) Miss U !!

2009-11-14 @ 11:02:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0