Min lilla underbara pojke <3

Åhhh min lilla skatt!!
Han lär sig så otroligt mycket så snabbt!! Han skrattar högt nu he he så söööööt!!
Han e jätte kittlig och tok ler varje gång hans pappa kommer hem från jobbet, hela min kropp ryser då och ja får tårar i ögonen, vilkorslös kärlek, den sanna kärleken.
Jollrar gör han också och det låter som ljuv musik<3
Igår gjorde jag havregryns gröt med päronpure, det gillades och fick klart godkänt av lilleman!

Snart nu hörni är det jul igen och jag tycker det e underbart, längtar tills prinsen e sådär 4-5år så vi kan julstöka tillsammans, men det börjas redan nu *blink* Jag har köpt en liten minigran till Liam & älsklingen har lovat mig att vi ska köpa lite mer julpynt inför denna julen, jag hoppas på gardinbyte *blink*

Sköt om er...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0