Babes and Bitches!!!

Im back!!! Shit sorry darlings jag har haft så jäkla mycke dessa dagar, måste bara skaffa mig en bärbar data asså men jag vet inte vilken av alla dessa datorer jag ska välja, tips välkommet!!!!
Imorgon kommer den nya sänge och igår åkte den gamla ut så jag har legat som en boll å trängts med Daniel, he he det gick ändå bra!
Tänkte ändra om i sovrummet när det ändå ska komma nåt nytt å fräscht! Lägger givet upp före och efter bilder!
Gällande party kläderna är jag lite sugen på att bli jävul men min egen outfit! Bilder kommer publiceras inom kort ;)
Gällande kryssningen kommer det att läggas upp bra med kort så ni får följa våran galna resa!! YYYEEEEAAAHH!
ROCK ON??

Hoppas ni alla haft en riktig nock out vecka, min har då varit stressad! Försöker bli av med lite dö vikt å jag e sååå godissugen =/ Men nu e det på allvar slut med söt saker, jag ska verkligen på allvar göra mitt bästa!!!
Wish me luck säger jag bara!

Nooo more suggar or candy =/

http://blogg.vk.se/uploads/602/images/godis_frilagd_1175717328__b450m.jpg

/Hej puss, ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0