Grattis, Grattiiiis!!!

Så fyller alltså sambon hela 29år idag!
Har bakat tårta och fixat fram presenten, nu väntar vi bara på att pappsen ska komma hem, sen blir det poker med grabbarna för hans del!
Lovade lägga upp bilder från veckans bestyr och kort på tårtan så varsegoda!
Önskas recept på tårtan så e det bara att fråga! Kom ihåg att ge förslag på vilken klänning jag ska ha på kryssningen gå in på länk nedan och skriv sedan i en kommentar på min blogg vilken klänning DU tycker att jag ska ha ;) --->

http://www.aliceofsweden.se/2/sv/products/maskerad-klaenningar.php

Önska gärna min sambo ett stort grattis!! Jag och Liam önskar dig världens största grattis älskling på 29års dagen, Vi älskar dig!!! <3 <3 <3
Födelsedags barnet! --->




Efter många om och men lyckades både jag och Lill prinsen bli vita å rena igen *big smile*



/Hej puss, ses!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0