Konstigt i huvvet just nu...

hej alla vänner! Lovat att lägga upp bild på tatton som blev jätte fin/unik, det blir lite försening pga mitt mående just nu.. Men jag ska och en till är redan planerad inom en snar framtid.

Varför jag e ledsen??
Jag kan inte sluta tänka på min syster å min styv bror idag.. Jag saknar dom jätte mycket. Känns så jävla jobbigt att jag inte existerar i deras värld. Visserligen är detta mitt fel men det gör inte mindre ont.
Jag vill inte vara stor längre... Jag vill vara liten... Jag vill också ge upp den långa resa jag gjort just nu å gå tillbaka till helvetet bara för en stund för att fly. Men jag vet att det inte är ett alternativ längre... För ett par år sedan hade jag övervägt att ta mitt liv, nu är jag rädd att mista det... Jag vill krypa upp i  mammas knä och bara gråta just nu...Jag vet inte vad som e fel...Jag vet inte vad som händer...Vem är jag??

Tur jag har dig mina små skatter utan er hade mamma gått under...
Jag hör av mig när det är läge...Måste få lite perspektiv och kanske väldigt snart ett möte??

/Hej puss,ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0