Smaskens med Smakis!

Så var det den stora dagen igår! För er som inte vet provade vi för första gången en 4mån smakis igår
(Palsternacka och potatis) Detta var jätte uppskattat hos min son och vår lilla familj väntar med spänning på att få prova de många olika smakerna, månad för månad och den goda gröten!

Hur gör ni?
Vad började ni med för smakis?
Vilken smakis gillade ert barn bäst?
Handla färdiga måltider eller göra egen?


Jag kommer använda mig tav smakisar bara lite grann då jag planerat att i första hand att amma min son tills iaf ca 1års ålder. Fråga till er: Hur länge är det okej att amma??

Första bilderna. Vi äter---->






/Hej puss, ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0