V12-22

Mycket hände med min kropp.. Mycket illamående ibörjan och spydde en hel del men jag tyckte mest allt var så spännande och äverväldigande att se min lilla mage växa och växa
Det som var mindre roligt var dessa stick i fingrarna jag var tvungen att göra för att kolla järn och socker. Första gången mvc sköterskan stack mig stor tjöt jag och bara skakade Daniel fick hålla i mig jag va livrädd.
Ska kanske tillägga det att jag e grymt rädd för sprutor.. Blä!!!

Läste varje vecka på familjeliv om hur min lilla bebis utvecklades och i vecka 18 gjorde vi det andra Ul. sjorde ett i v.13 om jag minns det hela rätt. i Vecka 18 tog vi också reda på könet och det visade sig att jag ännu en gång segrat och hade rätt!! Jag väntade våran lilla pojke som jag sedan länge bestämt att kalla för Liam!
Han var busig och pekade finger åt oss fast med ring fingret =) <3
Hade känt rörelser redan från vecka 15 ca men det blev bara kraftigare och kraftigre det var så häftigt, tror det var runt v.22 Pappsen till Liam kände första sparken och han tjöt rätt ut "åhh va läskigt.. ha ha ha ha.
 V12

Det var även nu de hemska bristningarna kom usch jag blev helt förstörd när jag såg domn stora röda srimmorna som bara blev flern och fler ju mer tiden gick och ju större jag blev =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0