Fullt upp.

Ja imorgon är det alltså dax.
Usch stackarn har fasta från kl 02.00 inatt fram tills uppvaket, inte roligt förmin lille kille är vansinnigt hungrig när han vaknar kl 07.00.
Men för att underlätta något har vi värkligen bunkrat upp med mat idag och det är inte slut än ;)

07.00 Amning
08.30 200ml välling plus joggy.
12.00 välling
13.30 lätt lunch ca 100g med cous cous och chivab chii chi eller hur det stavas (hemgjord)
16.30 Middag bestående av lax, grönsaker och potatis samt en lätt efterätt robby youghurt ca 50g

Nästa mål fram till fasta:
20.00 Gröt
22-23tiden 200ml välling
01.30 sista måltid innan operation försöka få i liten 260ml välling.



Är uppriktigt orolig för imon fasten jag vet att det är ett enkelt ingrepp bara det att dom ska ju söva min lille pojke.
Vi har iaf bestämt att det är jag som  följer med in i operationssalen tills han somnar.
Det känns lite betryggande säkerligen både för honom och mig ;)

Hoppas lilla Elsas kalas blev lyckat idag och det var jätte tråkigt vi inte kunde komma.
Hoppas på att få se er till veckan??
Vi får fira bara vi 4 <3
Nu ska jag och min prins bada!

/Kram.

ps Gokis såg du ringt ring mig imorogon bitti tidigast möjligen he he =p
need ur support hun.

Kommentarer
Postat av: maria

Pussa på lilla killen och var lugn , allt kommer gå bra

Kramar Maria

2010-04-25 @ 19:31:44
Postat av: sussi

Bamse kramar från mig det kommer att gå kanon!

2010-04-25 @ 20:41:26
URL: http://bruunsusanne.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0