Lek på Future <3

Idag blev det tidigt upp för våran del.
Fick mig ett ADHD ryck och var tvungen att städa innan vi åkte till Future för att möta upp Sofie & Albin och givet alla glada i personalen på FT.
Jag dammtorkade hela lägenheten och plockade undan lite, sen vart det snabba ryck till bussen.
När vi kom fram blev det frukost på FT och samma glada humör och skojjeri =D
Skönt att komma dit igen faktiskt...
Pratade med Rickhard om att ev vara hundvakt till hans vovve, vi får se vad Daniel tycker.
Håller rummarna ;)
Imorgon är det dax för Bvc så då blir det längd och vikt publicering imon, en sen uppdatering av 9mån för nu snart e han ju hela 10mån gammal.

Sofie, Albin, Liam & jag gick en tur till centrum efter en hel dag på Future, vi gick till och med in och provade lite klänningar nu inför sommaren, måste ju slänga av sig vinter garderoben nu och börja klä sig lite lättare, show some skin wommen ha ha ha!
Vi hittade ännu inget som direkt föll oss i smaken men man får spana ett par veckor till innan klämnningarna ska tas på och tur e väl det. Lite snygga skor hittade vi dock men köpte inga.
Prio ett är nya skor till liten han e lite stor för tossorna nu he he!
11,1cm var lillens fötter där med strl 20 på skor nu.
Sen gick vi till Donken och käka lite glass i solskenet och myste.
Hoppas på att få se ditt söta ansikte snart igen Sofie, har saknat dig och dina hyss :)

Få lite sol nu folket innan den lägger sig för kvällen ;)


Kommentarer
Postat av: maria

Det var jätte skoj & se dig i dag, jag hade fett med papper o fixa + att Kalle vart sjuk så jag hoppas vi hinner prata mer nästa gång

Kram Maria

2010-04-13 @ 18:31:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0