Lite bilder från Götet

Ja vi hade det ju super trevligt i Gbg dessvärre hann vi i vanlig ordning träffa alla som det var tänkt, jätte tråkigt jag missade träffa er mina vänner och underbara släktingar men vi hoppas på en snar återresa neråt igen!
Vi hann endå med mycket och bland annat var vi hos morfar Chrill och moster Naomi, synd Jen inte kom i vanlig ordning :/ Skit tråkigt...Men men.
Sissi och hennes små troll träffade vi med och så träffade vi Anna och hennes Leo, vi tar utekvällen nästa gång snuttann he he going wild!
Det kändes tungt att åka hem för jag har sån seperations ångest från min familj som jag så sällan träffar.
En del tyckte jag gjorde fel sopm åkte iväg med Liam i 2 veckor utan hans pappa det tycker jag e dumt, han har sin pappa och han vet vem det är! Klart man saknar varandra men det är bara sunt och det är inte sååå länge. =)
Detta ovan jag skrev ska ingen känna sig träffad av för det är en del som tycker han e för liten att vara borta så länge. Skit samma det är iaf skönt och roligt att vara hemma igen, kärleken blomstrar och vi bara njuter av varandtra och värmen som är på väg över oss <3

<---Morbror Kimmen


Liam & kompisen Leo

Morfar (pappa)   Moster Naomi & prinsen själv (before the
drop
;)


Dessvärre missdae jag helt fota spårvagnen, duuumt... Men det ger oss bara en anledning att besöka denna underbara stad igen hahaha.



Jag & brorsan
(Good frinds, good times huh!)

Sena var det hemresa och liten skötte sig som vanligt helt perfect!
Nu hade vi saknat pappa lämngenog och det hela var ett kärt återseende!



Kommentarer
Postat av: maria

kul med bilderna!

p o k

maria

2010-04-04 @ 20:19:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0