Lite snabbt så bara ;)

Hej fokes!
Är bara inne en snabbis snart e det både fotboll och hockey på samma gång och idag e det Djurgårn som gäller!
Måste fixa inställningarna på datan texten e så liten så jag inte kan läsa den, suck vet inte vad jag råkat trycka på!
Så nu går jag på känn he he.

Ville mest bara tala om att jag lever och mår bra och en sto nyhet!
My bestis har skaffat en bloggisch igen ;) Fett nice *puss abe*
Kolla gärna in hennes blogg: http://hallamorsan.blogg.se/

Nu längtas det till sommarn och ett lite kortare mål, helgen!!!
Idag har jag stor städat och hammrat och haft mig ha ha ha tänk om ja träffat sladden då hade jag sten dött, jag lever farligt he he. Berättar om det en annan gång s¨störande när jag inte ser vad jag skriver ;)
Hoppas ni alla har mysiga planer till helgen??!
Själv ska jag och min karl putsa fönster xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0