Liten 9mån


Nu går kurvan uppåt för lilleman!

Idag var vi alltså på bvc och han växer så det knakar den lille., hej och hå vad det går.

Efter bvc fick jag mig ett ryck då jag tycker mitt hår var så fult och gult, så jag gjorde det jag lovat att  aldrig mera göra!!! Färga håret själv!

Men…Det blev helt på pricken som jag ville ha det så jag är super duper nöjd! (Ask blondt blev det btw)

 

Datum:    Vikt:      Längd:       

 

100414   9,635kg  75cm

9(mån)

Nästa gång blir det läkarbesök och vaccinations dags usch!

 

Här e ett dags färskt kort på stora killen!

Sköt om er bloggers så hörs vi snart, dags att snart lätta på sitt lilla hjärta, det finns dom man saknar, trodde fel om mycket och ja….Lite ledsen i hjärtat blir man när man inser man förlorat det som betyder…



The dragon!!




Kommentarer
Postat av: maria

va fint håret blev,

Kram

2010-04-14 @ 16:40:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0