Operations dags.

Nu är allt klart inför operations dagen som är på Måndag.
Vi ska vara där kl 08.00 och vänte tiden innan op är ca 3 timmar =/
Lite segt...Vi måste gå up 05.00 duschning för alla tre innan avfärden till Astrid Lindgrens barn sjukhus.
Det blir en hel dag där då väntetiden som sagt kan ta upp till 3h sen ska han sövas då får vi vänta medans liten opereras ca 2-3h ytterligare och under hela denna tid på fastande mage för lilla killens del.
Det känns vedervärdigt, hur förklarar man för en nio månaders gammal pojke att han inte får äta när hans mage skriker av hunger??
Usch känner mig hemsk. Får försöka väcka honom på natten och lura i honom lite "lellis".

I övrigt mår vi alla toppen, idag ska jag och sambon ha spel maraton ha ha ha....
Får se hur det går lol.
Ringde hem till Linderoths idag och pratade med D.
Konstigt att man kan sakna människor så mycket bara genom att höra deras röst...
Ska mysa lite med min lilla groda nu innan han förhoppningsvi somnar för natten ;)
Ha en super helg bloggers...

Kommentarer
Postat av: Anonym

uch stackars Liam inget roligt! Varför ska han op? Ha det bäst kramar ;)

2010-04-23 @ 21:39:58
Postat av: maria

Lycka till i morgon på operationen.

kramar Från mig

2010-04-25 @ 11:51:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0