Valborg baby!

Halloyse!! =p

Liten har haft så ont lilla stackarn, feber har han haft också som högst 39,5 sen har den pendlat mellan 39-38,5 idag var han dock nere på 37,6 men enligt avdelningen på sjukhuset skulle han inte alls ha någon feber efter operationen =/

Jag ringde idag och frågade om smärt schemat om jag skulle ev försöka minska dosen, det tyckte dom jag skulle göra men har han feber imorgon skulle vi åka in till barn akuten.

Han är lite gnällig men go som vanligt så vi får se hur det blir imorgon, febern var ju på väg ner imorse så förhoppningsvis är den borta imon…

 

Om vi ska berätta något som är lite kul med denna operationen så var det när vi kom in på rummet och fick en säng till lilla Liam! Ni som inte vet så heter våran son Daniel, Liam, Laban och titta vad som var ovanför sängen -->

  (Lilla spöket Laban.)

Lite kort till Dennan bara:

Tyckte mycket om dina dikter gumman dom är jätte vackra precis som själen din <3

Får du inte MvG på PA be din lärare ringa mig!!! =D

 

Ha en riktigt skön Valborg nu folket & ungdomar, tare luuungt!  ;)

För våran del blir det lugnt och stilla hemma, lite spel, vin och så hoppas vi på mys!

CYA FOEKS!


Kommentarer
Postat av: LINDEROTH

awww tack så väldans mycket Steffi, det betyder mest!

2010-05-01 @ 14:57:41
URL: http://dlinderoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0