VASSTAND!!!!

Nej det är inte den skräckinjagande dinosaurien från Landet för längesedan jag pratar om utan om lille Liam som fått sin första tand ;)
Den är helt genomsinlig och jätte vass, så gulligt!!!
När den vuxit ut helt ska jag ta ett litet kort men än så länge är det e  tand i den lilla munnen i överkäken!
Annars rullar dagarna på fint och snart är det dax för den lilles operation =/
Usch tänk att dom ska söva min lille som nu hunnit bli hela 9 månader gammal.
Ska till bvc med honom nästa onsdag så då lägger jag upp ett nytt kort och längden samt vikt!

Nu på Lördag blir det kurs för min del från 9-16 huua hur ska jag klara mig så många timmar från min lille och hur kommer det gå för pappa och lilleman??
Känner jag min käre sambo rätt så blir det nog ett beök till farmor ;)
Ser jätte mycket fram imot kursen på lördag som handlar om första hjälpen för småbarn <3
Skriver och berättar om vi fick lära oss något använbart och kommer jag ihåg tar jag också lite bilder från kursen!!!
Gick ju kurser om barn i gymnasiet då jag gick omvårdnads programmet med inrikt, psykiatri ;)
Ska bli skojjigt att se om man minns något, har ju hunnigt att bli ettpar år sedan man satt i skolbänken sist (ler)
Hoppas påsken var ljuvlig för er allihopa så hörs vi av snart!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0