Sommar yra =p

hej bloggande people!
Idag e det precis som igår och dagen före det, riktigt jävla varmt!
Våran ballkong är nu mera tack vare tottes hjälp med körande hit och dit all compleate...
Riktigt nöjd men jag sabbade nya mattan för 400 spänn =/ skulle mig på att klippa i den för att den skulle passa bredd mässigt, men ja ja man lär sig med tiden och jag känner mig nöjd ändå!!!
Så nu ska jag ut på min ballkong och slappa i sommar vädret om ja pallar för denna hetta, bättre eller lite bättre iaf om kvällarna.

Imorgon blir det av till faster Eva på middag som jag sett fram imot heela veckan farmor & farfar kommer också =D
Sen hoppas vi på att dra till Salem i helgen eventuellt??
Vi får se vart det blir av.
Tänkte kolla med er trogna läsare någon som vet gällande bostads värdering??
Ska man kontackta mäklaren året uinnan för att få den värderad tro så man vet vad man ev ska ordna innan man säljer för att höjja värdet?
Någon som har pejl på vad det kostar??

Snart e jag iaf klar med mina små uppdrag men det finns allt mycket att göra i denna lägenhet men det får vänta för det tar bådet tid, kraft och energi och samt att just nu trivs vi bra, orkar inte med mer röra hemma nu så det läggs på is sooooo to speak.
Ha nu en trevlig dag i värmen gänget och till Maria;
Tänkte ev hänga på till skansen om ni har plats för två till (mig & Liam)
Hör av mig i helgen saknar dig nu när ja inte sett dig på mega länge jue <3

Allt för idag vänner/bloggare.
Sorry uppdateringen e lite kass men så har jag ju inte det som första prioritet heller så det blir som det blir, när jag ger mig in på att ta upp kampen om känd bloggare säger jag till hahaha!

Kommentarer
Postat av: maria

hej älskling

Självklart ska du me till skansen

Vi ses utanför entren klockan 11 om det inte spä regnar!!



Love M

kul med fin balkong

Saknar dig mega mycket



2010-07-15 @ 20:43:44
URL: http://iahoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0