Söndag smäller det högt!

Okay chhaaaaa rå!
Åh jag känner mig klent mycket som en fjortis idag tihi!
Jag ska få en ny blogg by my babe Nisen!
Imorgon blir det gymmet och tvättstugan på schemat, sen händer det grejjer heela helgen!
Lilla Lea ska döpas på lördagen och på söndag morgon är det barnfritt för min och Dannes del då vi ska på "vuxen" kryssning med Linda & Eric ska bli så himla kul åhhh vad jag längtar <3

Kommer kännas konstight utan lilleman men han har det bra hos farmor, fastrarna och dom små kusinerna =)
Det kan man ju iaf trösta sig med eller hur?
Igår hade vi en hel dag på skansen vilket var jätte skoj men gick inte in till de djur jag hade velat se, fiskar, apor krokodaiiilerna å sånt men det tar vi när liten är loite större tror det blir en roligare upplevelse då!
Har ju vart ett par gånger på kolmodern och det va hel vildt så hoppas man kan åkadit med åren också det e grymt sevärt.
'
Måste bara säga en sak till dig:
Kändes så skönt att träffa er igen, tråkigt med så långa glapp,
kände när vi gick runt och pratade igår att jag blev riktigt glad.
Kändes som astt du typ öppnade dig lite för mig vilket som sagt gjorde mig själa glad och jag hoppas du vet vilken diamant du e i mina ögon...
Jag hoppas vi snart kan hitta på nåt kul (party) just u, me and some alcohol ha ha ha.
Jag hoppas du kommer till mig om det e nåt gumman för jag finns alltid här för dig och dina systrar med govet!
Älskar er un till death <3

Kommentarer
Postat av: Denise Dennan Linderoth

Fin du är vännen. Känner samma sak och vi måste träffas oftare!!! Klart vi ska parta :) Det har vi ju sagt ett tag nu så vi måste ta tag i det:D



Finns här för dig med, i alla lägen, älskar dig!<3



(Nu ska jag gå ut till er i köket:P)

2010-07-31 @ 22:01:47
URL: http://dlinderoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0