Våran älskade son 1års dag <3


Våran älskade lilla Liam 1år <3



Tänk att våran prins redan är ett år gammal!

Tiden bara springer iväg och han lär sig så otroligt fort.

Den lille springer snart fram över våra golv och är ett sprudlande energi knippe av den vackraste sort!

Jag blir så stolt och alldeles varm i hela kroppen när jag ser in i hans små blå och han ler mot mig och min lycka riktigt svämmar över.

Från det att han vaknar om morgonen till att han somnar sött om kvällen är han alltid så go!

Vi leker ofta klappa leken, ni vet klappa händerna när du är riktigt glad??!

Han klappar så fint och skrattar högt.

Min fina pojke mamma är så tacksam att ha dig i sitt liv och jag älskar varje andetag du tar, varje leende du skänker oss och varje puss & kram du ger oss.

Vackraste av barn du är en gåva inget kan slå…

 

Liams kalas blev kanon och även om jag hela veckan varit orolig att vi inte ska hinna i tid lyckades min mor trolla och vi fick allt klart (tack mamma, du är en klippa)

Det var mysigt att träffa stora familjen på Daniels sida igen och nu måste vi se till att få komma till stranden allihopa mycket snart!

Det var mycket fina presenter våran son fick och nog var det härligt med massa barn hemma.

Är det inte underbart med barna skratt??

Mamma lyckades med sin tårta och jag e mycket nöjd och tacksam…

Nu sover den lille efter en lång dag med tårta, sång & lek.

Tack allihopa för att ni var med och firade våran plutt på hans allra första födelsedag <3

 

Lägger upp ett par bilder från dagens kalas à


Preset dax:
  



Första tårtan..




  
   


/Sov gott, min skatt <3


Kommentarer
Postat av: LINDEROTH

KÄRLEK!

2010-07-05 @ 19:44:16
URL: http://dlinderoth.blogg.se/
Postat av: maria

fina bilder, gratta lilla gubben...

Love M

2010-07-05 @ 22:48:50
URL: http://iahoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0