Badpalatset Lerum!

Stolta mammor:

 
Gockis neeed her coffe!

Liam tyckte det var jätte skojjigt att bada i den stora varma bassängen och Lukas han var rent ut sagt en vilde ha ha ha. Han hoppade och stutsade hji hi goa unge!
Dock på den grundare delen är det ju kallare och betydligt mycket mer barn, som gapar och skriker högt av glädje, Liam tycker inte om höga ljud så han protesterade högljutt :O
Det var mysiga bubbelpoolen och varm vatten bassängen som gällde för pojkelojek och det passade mig utmärkt.
(mamma gillar inte heller kallt vatten och ungar som skriker) =)


ooohhh HOT mama sissi!



Jag fick mig ett åk eller två, det gick så snabbt så¨kimmen hann typ inte fota mig ha ha
Jag älskar att åka rutschkana!!!

Fika break!
Mums vi åt hamburgertalldrik och liam åt köttbullar med grönsaker och potatis.
Efter det blev det lite glass och nu fick jag tveklöst ge med mig och ge liten ett smakprov som slutade med att han höll i glassen ;)

 





 mmmmm, gott med glass!!





Om den tar slut blir jg riktigt arg...




  


 Jag såg nåt som var heelt otroligt, det ser ut som en persisk matta!
Min bror trodde vid första ögonkastet det var en tattuering,,,hemskt att man inte vaxar??

Som ett litet avslut på dagen satte vi oss alla i bubbelpoolen inne i relax rummet, det var jätte mysigt och vi gick allihopa till och med in i ångbastun, liam var posetivt uinställd men kimmen och Lukas tyckte något annat he he det blev lite mer bad, sen var det dags att åka den långa vägen hem! <3




Hemresan var Liam så väldigt trött så han somnade så fort han sattes ner i vagnen och sov nästan heela vägen hem till dörren ;)











Kommentarer
Postat av: maria

Kul & se bilder



Kram Maria

2010-03-21 @ 13:04:23
Postat av: Gickiz

Tack för att du la ut som hemska bilder hahahaha! Fy fan va hemsk man ser ut utan smink xD



Ha ha här har du lite skön musik http://www.youtube.com/watch?v=DC2nZjSj06w



Puss puss

2010-03-21 @ 13:38:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0