Gaaahhh!

Magsjuk igen??
Vad är det för fel på mig??
Idag bad min mor om förlåtelse för hur hon betett sig de senaste dagarna.
Jag har lust att skrika henne rätt i ansiktet, få henne att fatta. Hur många år till ska vi behöva ta den här skiten??
Du lägger förbannelser över oss och ärligtalat känns det jätte hemskt..
Du gör oss så illa mamma...
Jag vill hjälpa dig men du låter mig inte göra det och jag känner att jag orkar inte bära denna börda på mina axlar mer. So what att du har din "vita" period nu, det kommer ju tillbaka igen, det gör det varje gång.
Du behandlar alla som skit sen ska allt vara förlåtet.

Jag har stått ut med så mycket från dig mamma och om någon visste hur du bar dig åt skulle det krossa dig.
Varför hjälper ingen min mamma??
Socialen och alla runt omkring henne skiter i att min mamma kanske snart inte finns om hennes liv fortsätter på detta viset. Men hur hjälper man någon som inte vill bli hjälpt??
Jag behöver få ur mig alklmin ilska gentimot dig, jag vill att vi ska vara en fin och underbar familj som min sambos familj, varför kan du inte vara normal??
Jag vill också ha en trygghet och en mamma att dela mina bekymmer och funderingar med.
Jag ser min sambos systrar tala med sin mamma....Känns så i hjärtat när jag önskar jag kunde göra samma sak med min mamma.

Detta inlägget blev lire som om tyck synd om mig det är inte vad jag är ute efter jag behöver bara få ventilera lite och det gör jag bäst här, där jag kn säga hur fan jag vill, passar det inte get the f här ifrån, ingen tvingar dig att läsa. Sorry är lite små ilsk idag när folk lyckas trampa all over me hela tiden.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0