I <3 min frisör!!!

Okej mitt nya favvo ställe är Satch!!!
Yeeyyy mitt hår blev jätte bra och han var fantastisk!!!

Följande saker gjordes:

  1. Blondering av hela håret
  2. Vita slingor för att få mer nyans.
  3. Ljus, ljus bruma slingor för ännu märkbarare nyans.
  4. Nyansiering x2 (3ookr st)
  5. Styling av håret.
Mott hår är väldigt tjockt och det tog lång tid att fixa, många har misslyckats tidigare men han jag var hos idag var värkligen toppen! Så nu kan jag göra ett legg för i look fabilus!!!
Lägger dock upp kort lite senare, är för trött för att leka linslus nu =/
Tack Marie att du hängde med och höll ett öga på Liam *stor kram*

/Hej puss,ses!

Kommentarer
Postat av: maria

O va spännande!!!!



Få se nuuuuuuuuuuuuuuuu!!!!

Kul att du vart nöjd.

Kram Maria

2010-03-02 @ 17:04:09
Postat av: maria

Nu vill jag se

Kram M

2010-03-04 @ 18:28:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0