Me thoughts..

Tack för värmande kommentarer <3
Idag är jag så trött (forfarnade trött) sov inte mycket i natt och min röst börjar så sakteligen försvinna....
Mamma tyckte tydligen jag var svinig som köpt mig en dtor och fick i sitt sjuka huvud för sig att jag gjort det för att reta henne, då hon själv vill ha en ny dator.
Sagt och gjort hon köpte sig en ny igår med hjälp av ett nytt lån, ha ha ha sikken stjärna...NOT!
Jaja hon gör vad hon vill med sitt liv.

Längtar efter min Daniel så jag går itu nu...
Behöver honom vid min sida, åhhh kan han inte bara säga att allt kommer ordna sig??
Resan verkar ha gjort mig än mer kluven, vad vill jag??
Vad vill jag få ut av mitt liv??
Jag måste ta tag i allt som gör mig ont och släppa offerkoftan och ge mig ut i det stora... Jag vet det men det är svårt att släppa något man inte riktigt får grepp över.
De flesta tycker jag ska sriva en bok om mitt liv, kanske skulle man göra det, på många sätt skulle det nog hjälpa andra i min situation, magdalena graaf gjorde det ju och då har jag än mer att berätta.
År av förtryck, misshandel och övergrepp kunde ju vart titeln.
Men jag skulle bli en stor saftig köttbit för media och kritiker.
Orka tampas med sådant när man redan har en massa att jobba med, suck...

Jag är iallafall jätte nöjd och glad åt min dator.....
Tänkte uppdatera min blogg kopiöst on ett tag då jagh ska försöka förstå mig på photoshop först...
Skype är också nåt som ska laddas ner...
mmmm min data e sååå fin!!! Ett problem mindre iaf....Nu slipper fjädrarna flyga hemma om datorn asg.
Så snart lovar jag radikal förändring och iuppdatering av bloggen, när jag får en smula tid över.
Vi får ju inte heller glömma bort wow...
Sussie du måste börja spela igen he he har 2 servrar ja spelar med just nu pick one hi hi.

Till lite skvaller då:
Tyckte mig faktiskt se att Kissie da slut ska vara med på wipe out på söndag, could it be??
Sry Kissie, bad hair day??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0