Mötet med Luna <3

Vi har börjat lugnt i Göteborg och ännu inte hunnit hälsa på alla som ska hälsas på ha ha helt otroligt tiden bara rinner iväg. Idag ska liten och jag ialla fall åka till morfar och moster Naomi & Jennifer.
Ska få träffa pappas flickvän också vilket känns jätte spännande!
Igår var vi i Lerums vatten palats och det var hur kul som helst, slänger upp bilder från det omgående *ler*
Pappa Daniel har vi haft med oss på telefon också här i vackra staden Göteborg, vi saknar dig pappilappi och ses mycket snart <3
På tal om alla speculationer kring mig och Daniel, snälla släpp det!

Först ut att träffa av alla vänner var ju givet Gockis och hennes minimiii <3
Snuttiga Luna är ju sååå bedårande...
Liam blev störtförtjust i denna lilla fröken, han skrattade och ville röra vid henne hela tiden
 (hennes fötter var extra fina ha ha)
Gockis roooommmmpaaaaann var också nåt Liam tyckte var hel fästligt lol!
Vi "hängde" i stan hela dagen och tog en stooor latte innan vi skildes åt.
Dagen efter åkte jag, Liam, Kimmen, Gockis och Lukas till badpalatset och det vill jag lova var hur kul som helst!

Lite bilder på Liams tilltänkte fru, arrangerat bröllop vid 16års ålder ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0