Oroligt i tankarna

Känns somm om man bara blir missuppfattad vart man än kommer....
Jag känner mig så kluven och ställer mig frågan tusentals gånger om dagen Vad vill jag??
Det blir antagligen av att åka till Göteborg jag måste få tänka, du måste få tänka och bara få time out!
Kommer vara borta ett tag för att hinna umgås med släkt och vänner och hitta tillbaka till mig själv.
Känner mig så nere och ensam och fattar inte alls vad jag gör i denna stan för tillfället...
Jag har ingen...Så känns det även fasten det kanske inte är så.
På insidan är jag en av de ödmjukaste och känsligaste av personer som någonsin funnits, ändå blir allt jag gör skit!

Utan mitt barn och min sambo vore jag förlorad!

Ska iväg till bvc strax då få¨r man veta litens längd och vikt, det ska iallafall bli roligt ;) <3
Hör av mig senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0