VEM ska hjälpa knyttet...??

Jag blir så frustrerad...
Ditt jävla drikande tar kål på våran familj!!!
Jag är så tacksam och glad att jag fik hjälp och att jag nu har min egna lilla familj, men jag lider med dig som är kvar
Varför får jag inte lov att hjälpa er??
Ni förstör inte bara för varandra utan även för mig.
Kan du snälla börja bry dig om fler än dig själv??
Jag älskar dig men känner även sånt starkt hat, varför är du inte normal??
Du struntar i att få¨hjälp och det tynger ner mig... Jag vill ta avstånd från dig och har gjort det många gånger men varje gång kommer du ditt ruttna as tillbaka och jag är dum nog att åter bry mig!

Jag orkar inte mer...Jag vill få vara ifred och leva mitt liv, utan att ha ont i magen och oroa mig för er.
Jag kan hjälpa och jag har försökt så många många gånger men jag kan inget göra om ni inte vill själva!!!
Varför kan inte du glädjas åt livet, varför glädjs du inte för mig???
Jag är så jävla besviken och ledsen nu...
Varför kan du inte göra nåt åt ditt liv, om inte för dina barns skull gör det för dig själv!
INNAN DET R FÖRSENT...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0