Det bränner ;p

Tjoo brez!
Idag var alltså första tränngs dagen (min nya kropp lol) det gick super får jag säga!
Lilla Liam älskade bollhavet och dom stora bollarna på sats baby gym!!
Att personalen är super mysiga och trevliga gör också saken så mycket roligasre samt att jag har trevligt sällskap med mig (Marie) Sofie kanske också börjar träna på sats det är ialla fall min önskan!
Pratade med en på gymmet idag om start avgiften om yhan även kunde minska den för Sofie och vet ni det kan han!
Ska ringa Sofie om det strax.
Sissie måste också ringas, miss her voice he he!

Vill passa på att tacka för kommentarer ur förra inlägget, det hjälper mig värklitgebn och An1 ha ha ha jag ringer dig i veckan =D saknar och älskar dig!
Nu ska jag laga lite mat till Liam och glädja mig åt att svetten bokstavligt talat rann på gymmet idag!
Jag e lycklig vänner, solen skiner, humöret på topp och kärleken intill mig <3

/Hej hopp!

Ps. ska man våga sig på före & efter bilder!?
Vad tycker ni?
2
5maj har Marie och jag bokat instruktör (personlig träning för en dag) då kommer ett rutinlagt schma läggas upp =)

Kommentarer
Postat av: maria

va kul att det gick bra!!

Jag hittade din påse så den finns på mitt kontor

Kramar o lycka till med träning

Maria

2010-05-12 @ 22:28:43
URL: http://iahoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0