Nemen se på...f..

Mamsen ringde mig ivrigt tidigare idag och gissa vad??!
Denna lilla kikka är med i Faktum i Göteborg!
Väldigt kul tycker jag!!!

För ett par veckor sedan blev det känt att VKF hade samrörelse med kriminella mc gäng var på jag skrev ett litet blogg inlägg om detta eftersom jag själv varit placerad inom Västkust familjen, faktum är att jag var placerad i samma veva som den unge killen blev kniv mördad på Marstrand.
För er som inte känner till Faktum är det de samma som Situation Stockholm fast i Göteborg då! :p
Själv är jag ju född och uppvuxen i Göteborg så jag kände mig glad och stolt att just jag syntes he he.
Frågan är dok Hur hittade dom mig??
Mamma har lovat att skicka upp numret till mig och för er kära läsare som känner till Faktum är jag med i den senaste nr 04.

Vill passa på att tilldagens ära tacka Totte & Marie för en trevlig kväll på O´lerys!
Ha en fortsatt trevlig helg folket nu ska jag natta liten och spela lite wow resten av kvällen *tihi*

p.s nån mer än jag som är riktigt party sugen, kryssning maby??

Kommentarer
Postat av: LINDEROTH

Kom på min slutskiva den 4 juni :)?

2010-05-10 @ 01:49:34
URL: http://dlinderoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0