REDAN FREDA??

Ännu en vecka leder mot sitt slut och vi hoppas på en trevlig helg!
Behöver fixa håret men stort ork på det just nu...
Mår skit bra just nu!!
Hade en trevlig nostalgi tripp i morse med lite härlig musik!!
Snacka om att gamla minnen blubbade upp och plötsligt började jag sakna min moster nåt kopiöst, hon står mig mycket nära och ligger mig oerhört varmt om hjärtat!
Ska nog skriva henne ett litet medelande!
Hoppas på att snart kunna träffa Fam Linderoth mycket snart och nu är det snart dags för barn nr 2 för Dianas del, spännande!!

Ha en trevlig helg allihopa och för er som kan passa på att sov!
CYA...


Kommentarer
Postat av: maria

Trevlig Helg

Kramizzzzzzzzzzzz M

2010-05-07 @ 16:29:57
Postat av: LINDEROTH

4 juni ska ni hit :) inbjudningskorten kommer snart.

2010-05-10 @ 01:50:14
URL: http://dlinderoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0