Studenten, åh studenten!

Ja nu närmar sig studenten med stormsteg...
Är super stolt och glad att Denise hjärtat tar den nu men kan samtidigt inte låta bli att känna en tagg i hjärtat varje år dessa glada människor pryder gator och torg med sina sånger och skratt.
Jag kämpade som en dåre i skolan och jag tog studenten men det blev ju inte som jag hade tänkt, vilket än idag svider.

Min underbara pappa var så go som bjöd in släkte för fika och åkte cabbe från studenten med mig i en vä'ldig fart och visst mötte ni alla upp mig med ett plakat och gav mig grattis och lyck önskningar, men mamma du förstörde hela min student när du inte kom...
Usch nu blev jag ledsen inte bra och tänka på det som gör ont och sårar.
Är tydligen inte dax att dra fram det och ventilera om händelsen ännu det är för jobbigt!



Ska kolla efter Denise present nu och hoppaspå att det inte tar för lång tid innan jag kan köpa den!

/Trevlig helg folket!

ps Fy fan vad jag e bra, fy fan vad jag e bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0