tanke.

Så händer det jag befarat, han hö 1/2årr av sig etfer 2 1/2år.
Jag hoppas att han förstod att jag nu har ett nytt liv och inte med honom.
Sa det på ett bra sätt tycker jag och sa att han skulle ta hand om sig själv och de sina.
Säger inget mer utan låter det stanna där och hoppas på att jag slipper bråk.
Ev är det aktuellt att byta nr igen så ni vet.
Dock hoppas jag han låter b li att ringa och förstår att han och jag aldrig kommer att bli vi igen.

Nu ska jag laga lite mat och sen ringa sissi & Sofie, nånmer än jag som längtar väldigt till Freadag??
Imorgon är det Afrodans på schemat om Liam tillåter för idag fickjag bara en halv timmes träning då han e väldigt mammig, tack Sofie my sweat heart att du passade honom så ja iaf hann att burna några kalorier ;p
Hoppas på en kul dag och mycket svett imorgon..

Ta hand om varandra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0