Dopkort!

Då var alla inbjudningar till dopet sända och utdelade, sååå skönt! 

Til dere i Norge så er det alls ikke snakk om dop uten dåp 😂😘
Dop på norska betyder nämligen drog! 😂
Måste säga jag blev sjukt nöjd och stolt över mig själv och det var riktigt kul att göra dem!
Det är ännu en stund kvar tills faddrarna blir tillkännagivna och dom vet inte ens om det själva ännu 😉 (hehehe, spännande, spännande, bara dom tackar ja 😅)
Nu laddar vi inför julen som kommer firas med släkten i Norge och vi längtar så efter er allihop! 😗 Lilla Ailos första jul och min första jul i Bergen! 🎄⛄ mys!!
Nu räknas dagarna ner bara 5 dagar kvar sedan är vi påväg! 
 
Såhär blev dop korten 💕
 

Att skapa är något som ligger mig varmt om hjärtat ❤ 

Jag tror att denna konstnärliga ådra kan komma från min faster Anette som är helt fenomenal på typ allt! Det är inte ens att överdriva hon kan basket mig det mesta 😁 allt från att pirca till att sticka till att skapa en hel vagn hennes bakverk och smörgåstårtor ska vi inte ens börja tala om! 
Vill åter igen tacka för senast och klapparna till dom små! Misstänker du gjort halsbandet? 😉
 
Nu Mina vänner tar jag en tidig kväll! 
Kram världen och Sofie, imorgon är en ny dag jag tror på dig, hejja hejja!! 😙

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0