💜 Evelina 💜

Lilla bebbelina vĂ„ran allas lilla sessa 👑Jag Ă€r sĂ„ fruktansvĂ€rt stolt över att fĂ„ vara gudmor till denna lilla docka att mitt hjĂ€rta helt svĂ€mmar över!
Jag kommer alltid finnas dÀr för dig och Àven för brorsan som har en egen speciell plats i mitt hjÀrta! TÀnk att hon reagerade sÄ med sitt lilla smil nÀr idas sommarvisa spelades! Att hon Àven om hon Àr sÄ liten direkt kÀnde igen lÄten och blev sÄ glad!
 
 

Tyckte prĂ€sten var sĂ„ himla mysig, involverade verkligen barnen och hade dom sittandes allra lĂ€ngst fram pĂ„ en filt sĂ„ alla kunde fĂ„ se! Alla ungarna skötte sig sĂ„ bra och var sĂ„ förvĂ€ntansfulla nĂ€r lilla Evelina, Eleonor, Stephanie, Inga döptes 💞 

Det var ett mysigt litet dop med alldeles lagom prat om gud, Jesus och varför man döps. FÄr sÀga att just den delen nÀr Jesus sÀger i bibeln lÄt barnen komma till mig berör mig djupt! Tycker det Àr ett otroligt fint stycke och anvÀnds ofta i sammanhang med dop.
 
I slutet hejdade plötsligt Anna allihop och berÀttade att hon hade en överaskning hon ville berÀtta, nÀmligen ville hon frÄga om Sander ville bli lille Evelinas gudfar!
Jag kan berÀtta Annisen att sander hade vÀldigt svÄrt att hÄla sig frÄn tÄrar och ni kan inte ana hur stolta och tacksamma vi Àr att vara sÄ inkluderade o er familj och ert liv! Vi Àlskar er!!
Lilla Evelina, Eleonor, Stephanie, Inga med mamma, pappa, storebror Leo och sina faddrar 😍
 

EfterĂ„t samlades vi alla i lokalen och fikade och firade dig lilla sessan och jag mĂ„ste bara sĂ€ga det att Anna du Ă€r min hjĂ€lte! Även om sĂ„ mycket inte blev alls som du hade tĂ€nkt sĂ„ Ă€r du helt fantastisk! Det allra bĂ€sta med dig Ă€r att du alltid Ă€r dig sjĂ€lv och det ska du aldrig Ă€ndra pĂ„! 😙

 
Stort tack till Anna och Andreas och all kÀrlek!! Jag Àlskar hur vi Àr och alltid kommer förbli familjen annorlunda!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0