🚂🚃🚃🚃 hemåt.

 Detta var så fantastiskt spännande, men så var jag lite för snabb för farfar så jag fick nästan med mig hela granen!

 

Då har vi packat och jisses inte lite som ska med hem! Så mycket fina presenter och jag kommer ha en överlycklig liten Liam hemma imorgon 🎁

 
Som vi har myst när vi varit här med båda sidor av familjen 👪👫👬👭
Känns riktigt jobbigt att resa hem nu och jag ställer mig ärligt frågan vad f-n har vi där att göra hemma i sverige. Om läget bara vore annorlunda. Men men vi får gott ta vara på de stunder vi får ihop och det tycker jag verkligen att vi har gjort!
Det allra, allra viktigaste var att liten skulle få träffa allihop! Åh det är så mycket kärlek! Så så mycket kärlek! 
 
 
 
Tante Linda, Oldisen og lille gulle <3
 
 
bestemor og jeg <3<3<3
 
 
<3
 
 
GULLE EG ER HELT FORELSKET I DEG! 
 
Nu ska vi spendera de sista timmarna med att bara mysa och rå om varann!
Ses imorgon Sverige då är det nya friska tag och nyår ska planeras vilket blir i all hast då jag helt förträngt det hahaha!
 
/hej, puss ses ;)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0