Nyårs middag!

Hjälp jag tror jag spricker.. är så mätt så jag storknar..😥

MEN det gick inte helt smärtfritt!
Stod och såg på när sander skulle ta ut den grillade tomaten och baconlindad sparris när hela ugnsformen snyggt bara glider rätt ner i golvet 😂 det hela hade kunnat gå så bra om sander bara hade haft koll så formen låg i mitten och inte längst ut i kanten 😂😂😂 ja ja till simbas glädje som stod bredvid och slickade hela golvet rent var det bara att göra om, gör rätt! 😂
Jag skrattade seriöst sönder mig! 😅😅
Givet var telefonen inärheten så passade på att ta ett minnes foto av min man 😂 enjoy! 😉
Tack alla inblandade  ❤

Nu håller vi tummarna på nyårs bingon och hoppas jag årkar hålla mig vaken till 00:00 och får skåla in det nya året men är bra trött redan plus matkoma 😴😩😗


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0